O co chodzi?
StartUp Mixer to cykl spotkań o charakterze kojarzenia biznesu. Celem spotkań z cyklu StartUp Mixer jest budowanie społeczności startup’ów oraz integrowanie środowiska zdolnych, polskich przedsiębiorców. Uczestnicy wydarzenia mają również wyjątkową okazję poznać problemy, z jakimi spotykają się dzisiejsi przedsiębiorcy oraz sposoby rozwiązywania tychże problemów.
26 kwietnia 2016 - 18:00Lublin, Collegium Jana Pawła II - Aula C-1031 (X piętro)
Do kogo adresowane jest spotkanie?
Spotkania adresowane są zarówno do studentów, początkujących przedsiębiorców z AIP, praktyków biznesu jak i wszystkich osób zainteresowanych przedsiębiorczością i prowadzeniem własnego biznesu. Uczestnicy wydarzenia zyskują unikalną możliwość spotkania się w nieformalnej atmosferze w gronie ekspertów i partnerów, aby zaprezentować swój pomysł na biznes, wymienić się doświadczeniami i pomysłami. To wyjątkowa okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych i znajomości, przy dobrej zabawie i w sprzyjającej, luźnej atmosferze. Jednym słowem, udział w StartUp Mixerze może wziąć każdy, kto jest zainteresowany zbudowaniem i rozszerzeniem swojej własnej sieci kontaktów biznesowych.
Wstęp wolny po rejestracji!
Jeśli tylko interesujesz się startupami i przedsiębiorczością, myślisz nad założeniem własnej firmy, chcesz nawiązać nowe kontakty biznesowe i spędzić wieczór w przyjemnej atmosferze to nie może Cię tam zabraknąć!
Program:
18:00 – Rozpoczęcie Startup Mixera
18:05 – Przywitanie Gości i Partnerów wydarzenia
18:10 – Prelekcja – Ekspert Paweł Potakowski
18:25 – Prelekcja – Ekspert Łukasz Siemieniuk
18:40 – Prelekcja – Ekspert Tomasz Małecki
18:55 – Prelekcja – Gość Specjalny!
19:15 – Prezentacja startupów działających w AIP Lublin
19:55 – Podsumowanie wystąpień, rozdanie nagród, wybór najlepszego pomysłu biznesowego
20:00 – Część networkingowa
Prelegenci:
Łukasz Siemieniuk – Partner Zarządzający AIP; region Białystok, Lublin, Ełk + Manager Business Link Lublin
Przez 8 lat Dyrektor Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w Białymstoku. Od dwóch lat Partner Zarządzający w Inkubatory AIP, odpowiedzialny za region AIP Białystok i AIP Lublin. Pracownik naukowy Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Absolwent Uniwersytetu w Białymstoku oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Szkoleniowiec z zakresu przedsiębiorczości akademickiej, systemów finansowo-księgowych, autor wielu publikacji dotyczących zarządzania kapitałem intelektualnym, przedsiębiorczości akademickiej oraz informatycznych systemów zarządzania.
Dotychczas na rynek podlaski wprowadził około 200 firm, które rozpoczynały przygodę z biznesem jako StartUpy. Współpracował z ponad 500 StartUpami. Wprowadzał również na rynek podlaski Ponadregionalną Sieć Aniołów Biznesu – pełniąc funkcję kierownika regionu, zajmując się koordynowaniem działań związanych z pozyskiwaniem pomysłodawców oraz prywatnych inwestorów. W ramach funduszu inwestycyjnego AIP Seed Capital zajmuje się pozyskiwaniem oraz oceną innowacyjnych projektów poszukujących wsparcia finansowego. W swojej dotychczasowej pracy pełnił również następujące funkcje: członek grupy eksperckiej w obszarze e – Biznesu w ramach projektu “e – Podlasie – kierunki rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Podlaskiego”; członek Rady Przedsiębiorczości przy Prezydencie Miasta Białegostoku.
Paweł Potakowski – Prezes Spółki KUL Creative, Pełnomocnik Rektora KUL ds. komercjalizacji wiedzy,
Broker wiedzy i innowacji, uczestnik prestiżowego programu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego – TOP 500 Innovators, w ramach, którego odbył 9 tygodniowy program stażowo szkoleniowy prowadzony przez najlepszy publiczny uniwersytet na świecie czyli Uniwersytet Kalifornijski Berkeley.
Od ponad 9 lat pracuje jako prawnik i marketingowiec, człowiek wielu pasji, doświadczony organizator eventów (ponad 30 w tym kongresy liczące ponad 2000 uczestników takie jak Polcon 2007 (Warszawa) i 2009 (Łódź).
Tomasz Małecki – Prezes Zarządu Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
Mgr inż. Informatyki, od marca 2013 r. z powodzeniem pełni funkcję Prezesa Zarządu Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego SA. Interesuje się marketingiem, innowacjami, designem i wykorzystaniem nowych mediów. Jego pasją jest analizowanie procesów wdrażania pomysłów, czyli pracy interdyscyplinarnej nad patentami i pomysłami. Pracując z grupą ludzi wykorzystują do tego metodę Design Thinking, Lean Startup lub Customer Development.
Jacek Aleksandrowicz – Co-Founder & CEO Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości
Jacek jest twórcą AIP i Polski Przedsiębiorczej. Wspólnie z Mariuszem Turskim i Darkiem Żukiem 10 lat temu rozpoczął proces tworzenia sieci inkubatorów AIP. Dziś jako CEO Inkubatorów AIP nadaje startupowego drive’a działaniom naszej organizacji w całej Polsce, przewodząc teamowi 108 osób, działających na stałe w 6 działach centralnych AIP, 8 regionach AIP i 50 inkubatorach AIP.
“Zmieniamy świat na lepsze!” i “Ciśniemy!” to dwie dewizy, z którymi wszyscy w AIP kojarzą Jacka. Jacek ma bzika na punkcie budowy w Polsce najlepszego na świecie ekosystemu wspierania startupów. Cały swój czas poświęca na tworzenie nowych firm oraz wymyślanie i realizację innowacyjnych idei… niestety albo stety preferuje swoje własne pomysły. Jedyną osobą, która jest w stanie oderwać go na chwilę od startupów jest #startupdriverjunior, czyli jego synek Franek.
Startupy AIP Lublin:
Wykonuję makiety realistyczne, koncepcyjne i urbanistyczne dla deweloperów, architektów i instytucji publicznych. W makiecie staram się jak najwierniej odzwierciedlić dostarczoną dokumentację. Wykorzystuję trwałe materiały i maszynowe wytwarzanie elementów dla osiągnięcia jak największej precyzji. Stawiam na jakość i dokładność – przywiązuję wielką wagę do staranności moich prac i dużej ilości detalu.
Dakostka, to małe studio specjalizujące się właśnie w grach i grywalizacji! Opracowujemy rozwiązania grywalizacyjne w edukacji, procesach marketingowych i zarządzaniu.
AVATECH specjalizuje się w zaawansowanych technologiach sieciowych dla biznesu. Zwiększa zasięg przedsiębiorstwa poprzez rekomendacje swoich klientów.Zmienia istniejące sieci WLAN w narzędzie marketingowo-sprzedażowe. W oparciu o nowe WiFi przedsiębiorca czerpie takie korzyści jak:
– pozyskuje nowych klientów,
– kontroluje i zarządza siecią,
– zdobywa wiedzę o swoich klientach,
– zapewnia bezpieczeństwo swojej sieci.