„Marka Lubelskie narzędziem rozwoju regionu” to tytuł wydarzenia realizowanego na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, które będzie okazją do podsumowania dotychczas podejmowanych działań promocyjnych związanych z wdrażaniem Marki Lubelskie oraz marki województwa lubelskiego. Już 1 grudnia o godz. 10 na dziedzińcu Zamku Lubelskiego nastąpi kolejna odsłona kampanii informacyjno-promocyjnej Marki Lubelskie. W trakcie konferencji zaprezentowane zostaną wyniki ogólnopolskich badań marketingowych poświęconych efektowi miejsca pochodzenia, które będąc integralnym elementem kampanii wizerunkowej Marki Lubelskie przyczynią się do opracowania dokumentu strategicznego przedstawiającego koncepcję rozwoju projektu. Efekt miejsca pochodzenia (ang. place of origin effect) zdefiniować można jako wpływ miejsca pochodzenia produktu lub marki produktu na zachowania i preferencje zakupowe konsumentów. To właśnie miejsce pochodzenia decyduje o tym, dlaczego za niektóre produkty/usługi z danego regionu jesteśmy skłonni zapłacić więcej lub lepiej oceniamy ich jakość. Uczestnikami wydarzenia będą przedstawiciele lokalnych i regionalnych władz samorządowych, środowiska naukowego związanego z dziedziną marketingu i biznesu, reprezentanci instytucji otoczenia biznesowego, przedsiębiorstw z obszaru Lubelszczyzny oraz kluczowych mediów o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim. Do udziału w konferencji zaproszeni zostali znani i cenieni specjaliści oraz praktycy w dziedzinie marketingu miejsc, którzy podzielą się z uczestnikami unikalną wiedzą. Wydarzenie będzie okazją do wysłuchania następujących prelekcji:
♦ „Wykorzystanie marki w strategii rozwoju regionu”, Jacek Pogorzelski, PrimeCode
♦ „Kapitał marki. Teoria i praktyka”, Piotr Lutek, Kancelaria Doradcza Synergia
♦ „Marka Lubelskie. Smakuj życie” – prezentacja strategii, Piotr Franaszek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego
♦ „Efekt pochodzenia marki produktu”, dr Magdalena Florek, Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc
♦ „O efekcie pochodzenia Marki Lubelskie. Wyniki badań”, dr Adam Czarnecki i Andrzej Gołoś, ARC Rynek i Opinia
W trakcie konferencji poznamy również laureatów konkursu „Kryształowa Elka”, którego celem jest wyłonienie najlepszych, ubiegłorocznych projektów promujących Lubelszczyznę.
Za realizację kompleksowej kampanii wizerunkowej Marki Lubelskie odpowiedzialne jest konsorcjum Synergia Sp. z o.o. oraz Vena Art Sp. z o.o., które posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu przedsięwzięć promocyjnych dla miast, regionów i przedsiębiorstw.
Tagikampania promocyjna kryształowa Elka Marka Lubelskie
Sprawdź również
Jak kupić bilet lotniczy?
Bilety lotnicze to niepowtarzalna okazja, by w szybki sposób dotrzeć do interesującego nas miejsca na …