Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia i Sopot to miasta, w których zawisną billboardy promujące Zamość w kontekście Piłkarskich Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012. Celem wartej ponad 160 tys. zł kampanii promocyjnej jest budowanie wizerunku Zamościa jako ważnego ośrodka turystyki kulturowej w związku przyjazdem wielu tysięcy kibiców piłkarskich na turniej UEFA EURO 2012.
Na billboardach zaprezentowana zostanie wizualizacja ukazująca najpiękniejsze atrakcje turystyczne Zamościa, z którego dojeżdżać można na mecze zarówno w Polsce jak i Ukrainie. Wizualizację przygotowali specjaliści realizatora kampanii – firmy Stroer Media Sp. z o.o. Sp. komandytowa.
Reklama miasta eksponowana będzie w okresie od 4 czerwca do 3 lipca 2012.
Kampania promocyjna Zamościa realizowana jest w ramach projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.