W niedzielę 1 lipca mobilna strefa kibica Fan City Tour odwiedzi Zamość. Strefa stanie na Terenach Zielonych przy Parku Miejskim i funkcjonować będzie od godziny 15:00 do 23:00. Na gości oprócz wspólnego oglądania meczu czeka wiele atrakcji. Jednym z partnerów strefy jest oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, marka Carlsberg.
Strefa kibica będzie dostępna dla wszystkich odwiedzających w godzinach między 15.00 a 23.00. Wejście do niej będzie bezpłatne. Przygotowano bogaty program atrakcji dla każdego gościa. Na osoby chcące aktywnie spędzić dzień czekają m.in. piłkarskie kalambury, konkursy: na komentatora sportowego, na wiedzę o piłce nożnej, o Polskiej Reprezentacji Narodowej, o motoryzacji, a także rywalizacja o najsilniejsze i najcelniejsze kopnięcie piłki na boisku pneumatycznym. Czekając na wieczorną transmisję na żywo z piłkarskich rozgrywek, obserwować będzie można powtórki z najlepszych sytuacji meczowych UEFA, a także typować wyniki nadchodzących meczów.
Strefa Fan City Tour składać się będzie z dwóch wydzielonych obszarów. Pierwszy z nich to obszar oglądania meczów. Będzie można tam ekranie diodowym o wymiarach 2,7m x 5,1m w technologii HD śledzić zmagania drużyn rywalizujących w UEFA EURO 2012™, a także wziąć udział w zabawach przygotowanych przez animatorów. Za obszarem oglądania meczów znajduje się strefa gastronomiczna m.in. z jedynym oficjalnym piwem UEFA EURO 2012™ – Carlsbergiem.
Carlsberg od 24 lat wspiera Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Dzięki ogromnemu doświadczeniu wie, jak ważne jest umożliwienie przeżywania piłkarskich emocji wszystkim Polakom także w miastach, które nie są gospodarzami turnieju. Dlatego jako zaangażowany sponsor UEFA EURO 2012™ zdecydował się na wsparcie projektu Fan City Tour. Carlsberg zorganizuje w mobilnych strefach kibica własne animacje i konkursy z nagrodami oraz dostarczy do każdej ze stu stref piwo i sprzęt do jego dystrybucji.
Wierzymy, że nasze zaangażowanie w projekt Fan City Tour pomoże w stworzeniu niesamowitej atmosfery podczas UEFA EURO 2012™ w całej Polsce. Chcemy, żeby dzięki temu, nadchodzące Mistrzostwa Europy były najlepsze w historii, a Polacy pokazali się z najlepszej strony. Jesteśmy pewni, że wspólnie damy radę. – mówi Wojciech Żabiński, dyrektor projektu Euro 2012 Carlsberg Polska.
Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 18% (Carlsberg Polska za Nielsen, ujęcie ilościowe), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.
FAN CITY TOUR to ogólnopolski projekt związany z mistrzostwami UEFA EURO 2012TM, którego celem jest organizacja 100 jednodniowych Mobilnych Stref Kibica FAN CITY TOUR w polskich miejscowościach nie pełniących roli miast – gospodarzy UEFA EURO 2012TM. Projekt realizowany będzie w okresie od 8 czerwca do 2 lipca 2012 roku, w dniach, w których będą odbywały się rozgrywki UEFA EURO 2012TM. Przez 20 dni mieszkańcy polskich miast będą mieli okazję uczestniczyć w wyjątkowym, ogólnopolskim przedsięwzięciu, którego celem jest promowanie wspólnego kibicowania całych rodzin w tak wyjątkowym dla Polski okresie. Organizatorzy przewidują, że Mobilne Strefy Kibica odwiedzi łącznie około 500 000 ludzi.