Prowadzenie własnego biznesu to nie taka prosta sprawa. Bez względu na rodzaj założonej działalności musimy nauczyć się jak ją prowadzić lub zgłosić się do profesjonalistów. Zbigniew Medel, dr nauk humanistycznych, absolwent m.in. SGH w Warszawie, przekonuje nas do zdobycia wiedzy, która ułatwi nam podjęcie wielu kluczowych decyzji.
Książka adresowana jest zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają (autor zadaje pytania czy warto założyć własną działalność, jak stworzyć dobry wizerunek firmy oraz jak zaplanować Biznes), są w trakcie (dalsze rozdziały poświęcone są m.in.: dalszemu rozwojowi firmy, korygowaniu błędów, walce z konkurencją) oraz dla tych co kończą (czyli jak sprzedać firmę i nie dać się oszukać). Lepiej ominąć ostatni rozdział lub kupić firmę i nie siąść na lurach by odnosić sukcesy. Ta książka Wam w tym pomoże.
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce
Autor: Zbigniew Mendel
Data wydania: 2012/08
Stron: 304