piątek , 22 listopada 2024
Home / Kultura / Poranki muzyczne z PGE Obrót

Poranki muzyczne z PGE Obrót

2013-09-16 10 23 36W ramach akcji umuzykalniania dzieci i młodzieży Orkiestra Symfoniczna w Zamościu organizuje „Poranki Muzyczne w Orkiestrze”, których sponsorem kolejny rok z rzędu jest PGE Obrót S.A.

„Poranki Muzyczne w Orkiestrze” to cykl specjalnie opracowywanych audycji muzycznych oraz koncertów przygotowanych z myślą o najmłodszych słuchaczach – dzieciach w wieku przedszkolnym i z początkowych klas szkoły podstawowej. Założeniem projektu jest kształcenie muzyczne oraz kształtowanie gustów młodych melomanów. Cel ten realizowany jest m.in. poprzez śpiew i grę na instrumentach.

Od września br. „Poranki Muzyczne” oferują nowo opracowane koncerty tematyczne. Muzycznie zostaną zilustrowane zostaną: wspomnienia z wakacji, zwiedzanie Zamościa, młody Karol Namysłowski i jego muzyka, zabawki lub świąteczne prezenty, legendy polskie, urodziny Fryderyka Chopina oraz muzyczna podróż po Europie. We współpracy z PGE Obrót S.A. zrealizowany zostanie także program muzyczno-poetycki mówiący o zasadach bezpiecznego korzystania z energii elektrycznej.

– To przedsięwzięcie przygotowane jest na najwyższym poziomie, ponieważ skierowane jest do bardzo wymagającej publiczności, czyli do dzieci. Ta akcja edukacyjna możliwa jest dzięki wsparciu i życzliwości PGE, za co dziękujemy – mówi Anna Gruszkiewicz, zastępca dyrektora Orkiestry Symfonicznej im. Karola Namysłowskiego w Zamościu.

W ramach umowy sponsorskiej z PGE Obrót w 2013 roku Orkiestra zrealizowała 19 audycji oraz „Poranków Muzycznych” dla dzieci i młodzieży, których wysłuchało łącznie ok. 2200 osób.

Teresa Madej
Specjalista ds. Obsługi Oddziału

PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Zamościu

PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

Sprawdź również

stylowy1

Rekord: Ćwierć miliona widzów w Stylowym w 2018 roku!

Ponad 250 tys. widzów odwiedziło w 2018 roku Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu. Największą …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglą…darki. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close