wtorek , 21 Sierpień 2018
Home / Blisko nas / DIETA DLA DWOJGA – CO ZROBIĆ KIEDY JEDNO SIĘ ODCHUDZA, A DRUGIE NIE?

DIETA DLA DWOJGA – CO ZROBIĆ KIEDY JEDNO SIĘ ODCHUDZA, A DRUGIE NIE?

Zapewne większość z Pań wie, jak ciężko jest trzymać dietę, kiedy mąż lub partner je wszystko, na co ma ochotę.

Podczas gdy Ty musisz zadowolić się sałatką, on smacznie zjada hamburgera… Pewnie nie raz próbowałaś nakłonić go do tego, aby wraz z Tobą zmienił tryb odżywiania. Jednak za każdym razem kończyło się to kłótnią lub niezadowoleniem… Czy „misję odchudzanie” da się jednak zrealizować we dwoje? Jak przekonać partnera do zdrowego odżywiania?

Wydaje Ci się, że nie można sprostać oczekiwaniom obojga z partnerów nie gotując przy tym podwójnie? Nic bardziej mylnego! Warto sobie uświadomić, że gdy jedno z partnerów jest na diecie, drugie może tylko na tym skorzystać. Poznaj nasze patenty na zdrowe odżywianie we dwoje!

Gotuj z głową!

Naucz się komponować posiłki tak, aby wymieniając tylko poszczególne składniki zadowolić Waszą dwójkę. Nie jest to wcale trudne, ani czasochłonne. Wymaga tylko wprowadzenia kilku zmian i przede wszystkim odrobinę kreatywności. Lubisz niskokaloryczne zupy warzywne, ale Twój partner krzywi się na samą myśl o nich? Postaw na kremy! Zupa-krem jest gęsta i sycąca, dzięki dużej ilości warzyw, a przy tym smaczna. Ty zapewne najesz się samą zupą, a dla partnera przygotuj dodatki: ser, makaron, ryż czy grzanki czosnkowe. W takim połączeniu na pewno zje on krem ze smakiem i nawet nie zda sobie sprawy, jak ogromną porcją warzyw go nakarmiłaś. Ty również możesz zjeść porcję zupy z dodatkami, jednak uważaj na to jakie one będą. Zrezygnuj z grzanek czosnkowych na rzecz kromki pełnoziarnistego pieczywa, a zamiast białego ryżu wybierz ten brązowy.

Pamiętaj, że zupa jest doskonałym rozwiązaniem na lunch. Jednak planując konkretny obiad postaw raczej na mięso (oczywiście jeżeli żadne z Was nie jest weganinem lub wegetarianinem). Twój mężczyzna na pewno doceni każdy, dobrze przygotowany mięsny posiłek. Przyrządzając kotlety wybierz chude mięso dla siebie – np. kurczak czy indyk, natomiast dla partnera jego ulubione. Obydwie porcje przypraw tak samo i usmaż na patelni grillowej. “Męską porcję” możesz potem polać sosem (warzywnym, ale tradycyjnie zaprawionym mąką), natomiast swoją pozostawić soute lub również potraktować sosem, jednak bez dodatku mąki. Taki sos możesz wykorzystać także następnego dnia jako dodatek do kaszy – wystarczy ugotować ulubiony rodzaj, przygotować dodatek warzywny i polać sosem.

Przy przygotowywaniu mięsa czy ryby, zawsze możesz wybrać mniej lub bardziej kaloryczną obróbkę termiczną. Zawsze, gdy to możliwe, unikaj tradycyjnego smażenia na tłuszczu. Wszystkie pozostałe – gotowanie na parze i tradycyjne, duszenie, pieczenie oraz grillowanie są wskazane. Jeżeli odpowiednio przyprawisz danie i podasz je w towarzystwie atrakcyjnych dodatków to On nawet nie zwróci uwagi, że to co je jest FIT…

Jedząc wspólny posiłek pamiętaj o prawidłowych proporcjach swojego dania – niech co najmniej połowę talerza stanowią warzywa – pieczone, gotowane oraz w formie surówek i sałatek. 1/4 talerza powinny stanowić produkty obfitujące w węglowodany złożone, takie jak brązowy ryż, natomiast pozostałą część produkty białkowe np. ryba, mięso, jaja, tofu.

Prosto i naturalnie – wtedy możesz sobie pozwolić nawet na fast foody!

Próbuj także przyrządzać lekkie wersje ulubionych, “najbardziej niezdrowych” dań partnera. Zamiast zwyczajnych frytek postaw wersję pieczoną w piekarniku – z batatów lub marchwi. Burgery przyrządzaj z najwyższej jakości mięsa wołowego. Usmaż je na patelni grillowej i podawaj z ogromną ilością warzyw – dla niego z pełnoziarnista bułką, dla siebie z samymi warzywami. Najważniejsze – wszystko przyrządzaj sama! Pamiętaj o tym, że gotowe „półprodukty” zawierają zazwyczaj kaloryczne dodatki. Frytki przed zamrożeniem traktowane są olejem, a “zdrowa” sałatka z sieciówki posiada gęsty, majonezowy sos, który kalorycznością dorównuje małej pizzy. Kieruj się zasadami: ma być prosto i naturalnie.

Przy zbilansowanej diecie warto zadbać tamże o odpowiednią suplementację. Podobnie jak w przypadku jedzenia – postaw na naturalnie skomponowane suplementy, takie jak ProSlimer od DuoLife, dzięki swej innowacyjnej formule oraz niezwykle bogatemu składowi pobudza procesy metabolizmu oraz sprzyja redukcji tkanki tłuszczowej. ProSlimer efektywnie wspiera procesy trawienne i pomaga utrzymać odpowiedni poziom cholesterolu. Wszystko to dzięki naturalnym ekstraktom m.in z zielonej kawy, owoców Goiji, Acai, Garcinia cambogia oraz młodego jęczmienia. ProSlimer nie tylko wspomaga redukcję wagi, dzięki czemu szybciej zauważysz efekty swojej diety, ale także wpływa na zapobieganie pojawienia się efektu jojo po zakończonej kuracji. Ponad to reguluje także gospodarkę wodną organizmu, pomaga utrzymać odpowiedni poziom cholesterolu oraz wspomaga procesy trawienne.

Pamiętaj, że dieta, ruch i odpowiednia suplementacja są kluczem do Twojego sukcesu, a przygotowanie posiłku nie musi być trudne i czasochłonne – wystarczy wymienić jedynie niektóre jego komponenty, aby otrzymać dwa zupełnie różne dania odpowiadające gustom obojga z partnerów.

Sprawdź również

Bezpieczniej na przejazdach na Lubelszczyźnie

Na 16 przejazdach kolejowo – drogowych w woj. lubelskim inwestycje PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglą…darki. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close