sobota , 21 września 2024
Home / Edukacja / Inauguracja studiów podyplomowych

Inauguracja studiów podyplomowych

inauguracjapwszW sobotę 19 lutego br. w Instytucie Humanistycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu odbyła się uroczysta inauguracja IV edycji studiów podyplomowych na kierunku Diagnostyka pojazdów samochodowych w semestrze letnim roku akademickiego 2010/2011.

Otwarcia studiów dokonał Kanclerz Uczelni mrg Jerzy Korniluk, który przedstawił krótką charakterystykę, cele i zasady funkcjonowania studiów podyplomowych oraz korzyści wynikające z ich ukończenia. Ponadto, w inauguracji udział wziął kierownik studiów prof. Mirosław Śmieszek. Następnie o projekcie, z którego studia są finansowane oraz o ogólnych zasadach uczestnictwa opowiedział koordynator projektu mgr Piotr Cieślak. Bezpłatne studia podyplomowe Diagnostyka pojazdów samochodowych rozpoczęło 15 osób, zajęcia odbywać się będą w systemie weekendowym.

Kolejna inauguracja studiów podyplomowych odbędzie się 26 lutego br. na kierunku Maszyny sterowane numerycznie.

Bezpłatne studia podyplomowe prowadzone są w ramach projektu PO KL „Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Życzymy słuchaczom studiów samych sukcesów!

MJ

Sprawdź również

Letnie warsztaty bronioznawcze dla dzieci i młodzieży

Muzeum Fortyfikacji i Broni Arsenał zaprasza dzieci i młodzież do udziału w letnich warsztatach bronioznawczych. …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglą…darki. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close