piątek , 22 listopada 2024
Home / Wiadomości / LUB Lubelskie – kampania billboardowa w całej Polsce

LUB Lubelskie – kampania billboardowa w całej Polsce

02 smallTysiąc billboardów promujących województwo lubelskie zawiśnie w kwietniu w największych aglomeracjach kraju. Kampania outdoorowa jest kontynuacją telewizyjnej kampanii wizerunkowej „Lubelskie – na chwilę lub na dłużej”. 31 marca 2014 r. marszałek Krzysztof Hetman i wicemarszałek Krzysztof Grabczuk symbolicznie odsłonili pierwszy billboard w Lublinie.

Lub Lubelskie- symboliczne odsłonięcie billboardu w Lublinie
500 wielkoformatowych billboardów (18 mkw) i 500 citylightów (2, 16 mkw.) będzie promować Lubelskie w największych miastach – w Warszawie (250 nośników), Trójmieście (170 szt), Szczecinie (40 szt.), Poznaniu (95 szt)., Krakowie (98 szt.), Górnośląskim Okręgu Przemysłowym (169 szt.), Łodzi (74 szt.), we Wrocławiu (75 szt.) i w Rzeszowie (10 szt.) oraz w Lublinie 20 sztuk.

Citylighty będą eksponowane także w kompleksach biurowych największych miast. Koszt kampanii outdoorowej to 723 tys. zł w 90 procentach współfinansowanej z RPO WL 2007 -2013 w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego” i budżetu Państwa.

 

Sprawdź również

„Mamy 4+” już z wypłatami

Ponad dwa tysiące kobiet z województwa lubelskiego otrzymuje już świadczenie Mama4+ z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglą…darki. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close