890 billboardów w całej Polsce, spot emitowany w telewizji oraz „rola” w nowym serialu to główne filary kampanii wizerunkowej naszego województwa „Lubelskie. Smakuj życie”.
W jej ramach przez cały czerwiec Lubelszczyzna będzie promować się na billboardach rozmieszczonych w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i Łodzi. Dodatkowo w mediach będzie emitowany spot reklamowy, a region pojawi się na zasadzie product placement w nowym serialu telewizyjnym zatytułowanym „Pogodni”. Kampania będzie kosztować 1,1 mln złotych, z czego 85 proc. zostanie sfinansowane z pieniędzy unijnych.
– Kampania jest konsekwentną kontynuacją naszych wcześniejszych przedsięwzięć – mówi Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa bezpośrednio odpowiedzialny m.in. za promocję. – Dlatego jej motywem przewodnim stała się lubelska przestrzeń ekopozytywna, będąca idealnym miejscem na spędzanie wakacji, oferująca turystom wspaniałą przyrodę i wiele form aktywnego wypoczynku, a jednocześnie zapewniająca tradycyjne i zdrowe jedzenie, którego smak nierzadko może przywołać najmilsze wspomnienia z dzieciństwa.