czwartek , 19 września 2024
Home / Blisko nas / Partnerski uścisk dłoni

Partnerski uścisk dłoni

Powitanie_w_BOKU was jest już XXII wiek!– mówią klienci PGE Obrót S.A., którzy w biurach obsługi witani są przez pracowników uściskiem dłoni. Tak wynika z sondy na temat tej formy powitania, którą Spółka przeprowadziła kilka dni temu. Tego rodzaju standard zachowania PGE Obrót S.A. wprowadziła w swoich Biurach Obsługi Klienta (BOK) w kwietniu 2012r.

 Okazanie szacunku

– Podanie dłoni nie sprowadza się u nas jedynie do symbolicznego gestu, ale jest dowodem na to, że ciągle zmieniamy się dla Klienta i jesteśmy na niego otwarci. Takie powitanie ma służyć okazaniu mu szacunku i szczególnej uwagi, Zarówno dla niego samego, jak i dla jego potrzeb związanych z załatwieniem konkretnej sprawy – mówi Alicja Rutkowska, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A.

 Spółka przeprowadziła niedawno kolejną ankietę wśród Klientów pytając ich, jak odbierają tego rodzaju formę powitania w BOK-ach. Okazuje się, że są mile zaskoczeni. Mówią, że po takim powitaniu nie czują się jak „petenci w urzędzie”, ale jak partnerzy.

 – W przypadku, gdy Klient nie życzy sobie podawania ręki, jego wola jest uszanowana – mówi A. Rutkowska, Wiceprezes PGE Obrót S.A. – Wówczas pracownik obsługi gestem dłoni wskazuje mu miejsce i przystępuje do kompleksowej obsługi.

 

Biura Obsługi Klienta…

 Na terenie obecności PGE Obrót S.A. znajduje się ponad 68 placówek dedykowanych do obsługi Klienta. Z ich usług można korzystać w województwach: podlaskim, mazowieckim, łódzkim, świętokrzyski, podkarpackim i lubelskim. Klient może tutaj załatwić sprawy dotyczące m.in. płatności i faktur oraz zapoznać się z ofertami PGE.

 

Kolejnym nowatorskim udogodnieniem dla Klienta są godziny otwarcia. W większych miastach BOK- i czynne są w godzinach 8.00 – 19.00. W pozostałych w godzinach: 8.00 – 17.00.

_______________________________________________________________________ 

PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

Sprawdź również

mammografia zamosc

Czy urodziłaś się w latach 1951-1970? Zbadaj się i zyskaj spokój! Zachęć do badania bliskie osoby w podobnym wieku.

Wraz z nastaniem 2020 roku LUX MED kontynuuje akcję bezpłatnych badań mammograficznych dla Pań w …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglą…darki. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close