Już wkrótce kultowa akcja Wyzwanie Smaku Pepsi odwiedzi Zamość! Na Rynku Solnym w ramach „ślepych testów”, wszyscy chętni będą mogli spróbować napojów typu cola i wybrać ten, który smakuje im bardziej.
Podczas zabawy oba napoje są schładzane do takiej samej temperatury i przelewane ze świeżo otwartych puszek. Uczestnik testu nie wie, który napój jest w danym kubeczku, więc podejmując decyzję kieruje się tylko preferencjami smakowymi.
Wyzwanie Smaku Pepsi będzie można podejmować od 21 do 23 sierpnia br. w godzinach 10:00-18:00 na Rynku Solnym w Zamościu.
Trzeci wymiar smaku!
To już trzecia edycja kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi. W 2014 r. wzięło w niej udział ponad 100 000 osób w całej Polsce, a 60% z nich wybrało smak Pepsi!
Lato 2015 w całej Polsce upływa pod znakiem Wyzwania Smaku Pepsi. Odwiedziliśmy już ponad połowę z 40 zaplanowanych lokalizacji na terenie całej Polski. Towarzyszymy Wam nad morzem, w górach, nad jeziorem i podczas letnich festiwali. Gwarantujemy świetną zabawę i niezwykłe atrakcje! Już teraz zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy na evencie Wyzwania Smaku Pepsi w Zamościu! – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com