Zakładając własną firmę, tworząc jakąkolwiek markę musimy pamiętać, że w dzisiejszych czasach przy natłoku informacji, jakie otrzymujemy każdego dnia, musimy przebić się przez tłum. Stworzyć logotyp, który zapamięta każdy. Stworzyć go tak by kojarzył się z czymś prostym i codziennym, by jak najczęściej odwoływał się do naszego produktu.
Co się dzieje, kiedy widzimy literkę M – myślimy, jestem głody i biegniemy do McDonald’a.
Gdy widzimy czerwony prostokąt – idziemy do kiosku kupić Gazetę Wyborczą.
Charakterystyczna kropka, kojarzy nam się z Onet.pl
Jednym słowem – logo to nasza druga twarz, nasz wizerunek, który musi być idealny. Wtedy reklama danego produktu czy marki będzie skuteczna. Nasza firma będzie się rozwijała. Ludzie będą nas kojarzyli. Będą nas kupowali. A co za tym idzie – sukces.
Warto, wiec sięgnąć po podręcznik, który zabierze nas w podróż, której efektem będzie twoje, własne, kreatywne logo! Nauczysz się podstaw, zrozumiesz czym jest logo i jakie są jego rodzaje. Dobierzesz kształt, kolor, typografię. Usiądziesz do komputera i stworzysz grafikę, która od razu przyciągnie właściwego klienta.
A może już to wszystko wiesz i masz już swoje logo. I powiesz jak jeden z naszych klientów – wpadkę z logo już zaliczyłem, nie wiedziałem dlaczego mój produkt się nie sprzedaje, ludzie go nie znali. Kiedy zmieniłem logo, odświeżyłem wizerunek firmy i dzisiaj nie muszę już myśleć nad zamknięciem firmy, Biznes się rozwija i ryzykowna decyzja zmiany loga, którą każdy mi odradzał okazała się najlepszą decyzją w życiu.
Takich właśnie decyzji Wam życzymy – najlepszych, przybliżających Was do Waszego celu!
Polecam książkę ” Podręcznik projektantów LOGO. Smashing Magazine”.