Urząd Miejski w Zamościu zamierza wydać ponad 160. tys zł. na promocję hetmańskiego grodu podczas zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012. Między innymi w miastach, gdzie będą rozgrywane mecze, pojawią się bilbordy z wizerunkiem Zamościa.
– Nasze miasto promowane będzie od 4 czerwca do 3 lipca br. na billboardach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Sto trzydzieści wielkoformatowych nośników reklamowych zlokalizowanych zostanie w Warszawie, po pięćdziesiąt w Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Billboardy wyeksponowane będą w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych i pojazdów (np. w okolicach Lotniska Chopina w Warszawie czy przy głównych drogach prowadzących do Stadionu Narodowego, stadionów miejskich, dworców kolejowych). – informuje Paweł Czechalski inspektor Biura Promocji, Informacji i Obsługi Inwestor z Urzędu Miasta Zamość. Kampania promocyjna Zamościa realizowana jest w ramach projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.