czwartek , 19 września 2024
Home / Edukacja / WSZiA sformalizowała współpracę z Urzędem Statystycznym

WSZiA sformalizowała współpracę z Urzędem Statystycznym

WSZiAWyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu zawarła porozumienie z Urzędem Statystycznym w Lublinie.

 

– Nasze działania, razem podejmowane, od co najmniej kilku lat, zostały sformalizowane umową – mówił po podpisaniu dokumentów Krzysztof Markowski, dyrektor Urzędu Statystycznego w Lublinie. Urząd Statystyczny i zamojska Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, 27 marca, podpisały umowę o współpracy. Wymiana informacji, zapewnienie kadrze i studentom dostępu do wynikowych informacji statystycznych, wspólne badania naukowe, publikacje a także zapewnienie studentom praktyk zawodowych – to główne postanowienia podpisanego porozumienia.

 

Uczelnia i Urząd Statystyczny współpracują od wielu lat. Spektakularnymi wspólnymi  przedsięwzięciami były m.in. projekt Equal, konkurs statystyczny Sigma kwadrat (trzecia edycja w tym roku) czy badania gospodarcze uczelni, gdzie niewątpliwie były wykorzystywane dane statystyczne ze szczególnym naciskiem na informacje dot. miasta Zamościa, regionu zamojskiego i województwa lubelskiego. Nie jest to jedyne tego rodzaju porozumienie, ale pierwsze z uczelnią niepubliczną. W 2010 roku Urząd Statystyczny podpisał umowy z czterema uczelniami publicznymi w Lublinie.

Sprawdź również

Letnie warsztaty bronioznawcze dla dzieci i młodzieży

Muzeum Fortyfikacji i Broni Arsenał zaprasza dzieci i młodzież do udziału w letnich warsztatach bronioznawczych. …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglą…darki. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close