Miasto Zamość przystąpiło do projektu Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie Województwa Lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania. Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy przez Samorząd Województwa Lubelskiego we współpracy z samorządami lokalnymi.
Projekt przewiduje możliwość uzyskania przez mieszkańców dofinansowania 100% kosztów związanych z demontażem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych.
Wnioski z kompletem załączników będą przyjmowane w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Zamość w terminie od 19 listopada do 18 grudnia 2012 r. z terminem realizacji zadań w 2013 r.
Wszelkie informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Zamość, ul. Kolegiacka 14 lub pod nr. tel. 84 677 24 32 oraz na stronie www.azbest.lubelskie.pl gdzie znajdują się również wnioski i załączniki (będą one także dostępne w Biurze Obsługi Interesanta oraz w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska UM Zamość).