W celu uzyskania patronatu medialnego nad organizowaną przez Państwa imprezą
prosimy o kontakt:
– mailem na adres: redakcja@gazetamiasta.pl,
– telefonicznie (tel./fax. 84 638 64 84)
– listownie: Gazeta Miasta, Kalinowice 137f, 22-400 Zamość.
Wniosek powinien zawierać podstawowe informacje dotyczące wydarzenia:
– tytuł imprezy i pełną nazwę jej Organizatora- datę i godzinę rozpoczęcia
– dokładne miejsce planowanej imprezy
– program
– proponowane świadczenia promocyjne na rzecz Gazety i Portalu
– oczekiwane świadczenia ze strony Gazety i Portalu w związku z planowanym Przedsięwzięciem
– kontakt do Przedstawiciela Organizatora.
Wnioski należy przesyłać nie później niż na 20 dni przed rozpoczęciem imprezy. Szczegółowe informacja dotyczące patronatów medialnych można uzyskać pod numerem telefonu: 84 638 64 84.
W sprawie ekspozycji materiałów promocyjnych portalu Gazety Miasta (bannerów, balonów reklamowych, tablic, roll up-ów i innych) prosimy o kontakt pod numerem 84 638 64 84.
SPECYFIKACJA MATERIAŁÓW PUBLIKOWANYCH W SERWISIE INTERNETOWYM GAZETY MIASTA
Materiały do imprezy/wydarzenia objętego patronatem przez portal Gazeta Miasta, proszę nadsyłać na adres: redakcja@gazetamiasta.pl najpóźniej na 7 dni przed planowanym wydarzeniem/imprezą, e-mail proszę koniecznie zatytułować “Materiały na www: nazwa i data imprezy/wydarzenia“. Informacja pojawi się na stronach Gazety Miasta w terminie od 24h do 48h (w dniach roboczych) od otrzymania materiałów. W celu aktualizacji danych dotyczących wydarzenia, należy nadesłać wiadomość e-mail z następującym tytułem: „Aktualizacja: nazwa i data imprezy/wydarzenia“. Aktualizacja nastąpi w ciągu 24h (w dniach roboczych).
1. Specyfikacja plików tekstowych, z informacją o imprezie/wydarzeniu:
Materiały informacyjne proszę przesyłać w pliku tekstowym w formacie: *.txt, *.rtf, *.doc.
W pliku tym tekst powinien być sformatowany stylem czcionki Arial (ew. Tahoma, Times New Roman) o wielkości 10 pixeli (wyłączając nagłówki których wielkość powinna wynosić 12 pixeli). W pliku tekstowym powinien znajdować się tylko krótki opis imprezy/wydarzenia przeznaczony do publikacji na stronach Gazety Miasta, nie mogą znajdować w nim zaimpotrowane pliki graficzne (zdjęcia, plakaty, logotypy, itp.), całość nie może także przekroczyć 500 słów.
2. Specyfikacja plików graficznych, uzupełniających informację o imprezie/wydarzeniu.
Materiały graficzne prosimy przesyłać w formacie *.jpg, *.bmp, *.tiff, *.psd, *.gif. Rozmiar pliku graficznego nie może przekraczać 500 kB (0,5 MB). Wymiary (zdjęcia, plakatu, logotypu, itp.) nie mogą przekraczać 1024 x 800 lub 800 x 1024 (szerokość x wysokość) w jednym pliku. Plik graficzny powinien być typu (paleta kolorów) RBG – NIE CMYK. Danej informacji mogą towarzyszyć maksymalnie 3 pliki graficzne zgodne z w/w specyfikacją.
Przesłane materiały, niespełniające wymagań zawartych w w/w specyfikacji, zostaną odrzucone przez administratora strony.